Általános üzleti feltételek

Általános üzleti feltételek

Jelen általános szerződési feltételek (" Feltételek ") szabályozzák Önt, mint vásárlót és minket, mint eladót megillető jogokat és kötelezettségeket a www.mjartan.hu weboldalon található E-shopon keresztül létrejött szerződéses jogviszony keretében .

Az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden információt a személyes adatok kezelésének alapelvei tartalmaznak, amelyek itt találhatók: https://mjartan.hu/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/.

Mint bizonyára tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távoli kommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a mi és az Ön fizikai jelenléte nélkül egyezzünk meg.

Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az E-áruházunkban történő vásárlás során közösen megállapodtunk, akkor ez a megállapodás elsőbbséget élvez jelen Általános Szerződési Feltételekkel szemben.

  1. Néhány meghatározás
    1. Az ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Árukért fizet;
    2. A szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás árát is;
    3. A teljes ár az Ár és a Szállítási Ár összege;
    4. Az áfa a hatályos jogszabályok szerint általános forgalmi adó;
    5. Az e-shop egy általunk üzemeltetett online áruház a Stredná 370/10, 97101 Prievidza címen , ahol az Áruk vásárlása történik;
    6. A számla az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint a teljes árra kiállított adóbizonylat;
    7. Cégünk a DJPM s.r.o , bejegyzett a Trencséni Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Szekció: S.r.o., Bejegyzési szám: 41397/R, székhelye: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza, Cégazonosító szám: 53 56 25 34, áfaszám: 2121426318 e-mail djpmsro@gmail.com , telefonszám +421 903 978 567 , a törvény szerint eladó;
    8. A megrendelés az Ön visszavonhatatlan javaslata áruvásárlási szerződés megkötésére velünk;
    9. A termék minden, amit az E-shopban megvásárolhat ;
    10. A felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött szerződések történetének megőrzését;
    11. Ön az E-shopunkban vásárló személy, akire a törvény vevőként hivatkozik;
    12. A szerződés az e-shopon keresztül, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.
  2. Általános rendelkezések és UTASÍTÁSOK
    1. Az Áruk vásárlása csak a www.mjartan.hu oldalon keresztül lehetséges.
    2. Áruk vásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Ezért az áru megrendelésekor megadott információkat helyesnek és valósnak tekintjük.
  3. A szerződés megkötése
    1. Tájékoztatás a megvásárolt Árukról (az E-shopban Ön a „Kosárba tesz” gombbal jelöli meg a megvásárolni kívánt árut);
    2. Tájékoztatás az Árról, Szállítási Árról, ÁFA-ról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áru szállításának szükséges módjáról; ezek az adatok a Megrendelés tervezetének elkészítése részeként kerülnek megadásra az E-shop felhasználói környezetében, míg az Ár, Szállítási Ár, ÁFA és Teljes ár információ a kiválasztott áruk alapján automatikusan. Ön által és a kézbesítés módja;
    3. Az Ön azonosító adatai, amelyeket az áruk kiszállításához használtunk, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím tekintetében;
    4. Olyan Szerződés esetén, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, tájékoztatást arról is, hogy mennyi ideig szállítjuk Önnek az Árut.
    1. Velünk a szerződés csak szlovák nyelven köthető.
    2. A szerződés távolról, az E-shopon keresztül jön létre, a távoli kommunikációs eszközök használatának költségeit Ön fizeti. Ezek a költségek azonban semmiben sem térnek el attól az alapdíjtól, amelyet Ön ezen erőforrások használatáért (vagyis különösen az internet-hozzáférésért) fizet, így nem kell számítania a Teljes Áron felüli további költségekre. . A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul a távoli kommunikációs eszközök használatához.
    3. Ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, szükséges, hogy az e-shopban rendelési tervezetet készítsen. Ebben a javaslatban a következő információkat kell megadni:
    4. A Megbízási tervezet elkészítése során lehetősége van az adatok módosítására, ellenőrzésére a megalkotás időpontjáig. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrehozza a rendelést. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy ismeri és elfogadja jelen Feltételeket, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül.
    5. Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután az megérkezett hozzánk a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Szerződés elválaszthatatlan részét képezik a megrendelés napján hatályos feltételek.
    6. Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ez főként olyan helyzetekre vonatkozik, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú árut rendel. Az E-shopban található termékek maximális darabszámáról azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt, így ez nem lehet meglepő. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.
    7. Abban az esetben, ha az E-shopban vagy a Rendelési tervezetben nyilvánvalóan hibás Ár szerepel, főként technikai hiba miatt, akkor nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha a megrendelés visszaigazolását megkapta. , így a Szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk a megkötött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem egyezik a többi eladónál megszokott árral, vagy hiányzik, vagy van benne egy plusz számjegy.
    8. A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.
    9. Ha rendelkezik felhasználói fiókkal, azon keresztül rendelhet. Ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valódiságát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, előnye azonban, hogy nem szükséges az azonosító adatait ismételten kitölteni.
    10. Bizonyos esetekben engedményt adunk az Áruk vásárlásához. A kedvezmény biztosításához szükséges, hogy a Megrendelés-tervezet részeként az előre meghatározott rovatban kitöltse a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha így tesz, az Árut kedvezményesen biztosítjuk Önnek.
  4. Felhasználói fiók
    1. Az E-shopban történő regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához.
    2. Felhasználói fiók regisztrálásakor kötelessége, hogy minden megadott adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadjon, illetve változás esetén frissítse azokat.
    3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Ezen hozzáférési adatokkal kapcsolatban az Ön kötelessége a titoktartás, és ezeket az adatokat senkinek nem adja át. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, nem vállalunk felelősséget.
    4. A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult harmadik felek általi használatára.
    5. Törölhetjük felhasználói fiókját, különösen, ha 1 évnél hosszabb ideig nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésben vállalt kötelezettségeit.
    6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem érhető el folyamatosan, különös tekintettel a hardver és szoftver berendezések szükséges karbantartására.
  5. Ár- és fizetési feltételek, tulajdonosi jogok fenntartása
    1. Kártyával online. Ebben az esetben a fizetés a Shoptet fizetési átjárón keresztül történik.
    2. Utánvéttel. Ebben az esetben a fizetés az Áru átadása helyett az Áru leszállításakor történik. Utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.
    1. Az ár mindig az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és a Szerződésben szerepel. Az E-shopban az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként a szállítási ár, vagy az ingyenes szállítás feltételei is feltüntetésre kerülnek.
    2. A teljes ár ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a külön jogszabályi előírások által megállapított díjat.
    3. A Teljes Ár kifizetését a Szerződés megkötése után, illetve az Áru átadása előtt kérjük Öntől. A teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki:
    4. A számla a Teljes ár kifizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és a Megrendelésben megadott e-mail címére kerül megküldésre.
    5. Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha kifizette a teljes árat és átvette az árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a végösszeg kifizetése számlánkon történő jóváírással történik, egyéb esetekben a fizetéskor.
  6. Áruk kiszállítása, a véletlen megsemmisülés és a vásárlás tárgyának véletlen megromlása kockázatának áthárítása
    1. Szállítás a DPD fuvarozó cégen keresztül - futárral az Ön által megadott címre.
    2. Szállítás a Packeta szállító cégen keresztül - az Ön által választott kiszállítási pontra vagy a Z-BOX-ra.
    1. Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, miközben Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:
    2. Az árut csak a Szlovák Köztársaságon belül lehet kiszállítani.
    3. Kötelesek vagyunk az árut haladéktalanul, de legkésőbb a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül Önnek kiszállítani. A Szerződés teljesítése során olyan tények fordulhatnak elő, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk szállítási dátumát. A megrendelt Áruk szállítási időpontjának változásáról és új várható szállítási időpontjáról haladéktalanul e-mailben értesítjük, ez a Szerződéstől való elállási jogát nem érinti. Az Áruk szállításának új időpontjáról szóló értesítésünk része az Önhöz intézett kérésünk is, hogy jelezze, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruk új időpontban történő kiszállításához. A telephelyen történő személyes átvétel esetén minden esetben e-mailben értesítjük az áru átvételének lehetőségéről.
    4. Az Áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén erről haladéktalanul értesíteni a fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomagolás megsérül, ami jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni.
    5. Az árut a megbeszélt helyen és időben köteles átvenni. Ha nem az előző mondat szerint veszi át az árut, e-mailben értesítjük, hogy hol tudja átvenni az árut, ideértve az átvétel határidejét is, vagy az árut újra kézbesítjük. az áru átvételének tervezett időpontjától számított legkésőbb 14 napon belül elküldött írásbeli kérelmére, amellyel vállalja, hogy az Áru újraszállításával kapcsolatos valamennyi költséget megtéríti részünkre. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételi kötelezettségét, kivéve a Ptk. A jelen Feltételek 6.4. pontja szerint ez nem jelenti az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől való elállást. Ha Ön a további határidőn belül sem veszi át az Árut, jogunkban áll elállni a Szerződéstől az Ön lényeges szerződésszegése miatt. Ha a kérdéses jog gyakorlása mellett döntünk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a keletkezett kár megtérítéséhez való jogot az Áru leszállításának megkísérlésének tényleges költségeinek mértékében, vagy bármely egyéb kártérítési igényt, ha az felmerül.
    6. Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az Árut ismételten vagy a Szerződésben meghatározottaktól eltérő módon szállítják, az Ön kötelessége, hogy megtérítse az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és azok az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek.
    7. Az áru sérülésének kockázata az átvétel pillanatában Önre száll át. Abban az esetben, ha Ön az Árut nem veszi át, kivéve a Ptk. A jelen Feltételek 6.4. pontja szerint az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége volt átvenni, de az Ön részéről fennálló okok miatt nem vette át. Az Áruk véletlen megsemmisülése és véletlen minőségromlása kockázatának áthárítása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.
  7. Hibafelelősséggel kapcsolatos jogok
    1. Vállaljuk, hogy az árut a megkívánt minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk Önnek.
    2. Felelősséget vállalunk a termék átvételkor észlelt hibáiért. Nem vállalunk felelősséget a használt Áruk használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért. Az alacsonyabb áron eladott áruk esetében nem vállalunk felelősséget az alacsonyabb áron megbeszélt hibákért.
    3. Az általános jótállási idő 24 hónap. A jótállási időszak az Áru átvételétől kezdődik.
    4. Ha az Árukat kicserélik, a jótállási időszak az új Áruk átvétele után kezdődik újra.
    5. Az Áru hibáiért fennálló felelősségi joga, amelyre a jótállási idő vonatkozik, megszűnik, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolja. Azonban Önnek legkésőbb a vásárlást követő napon élnie kell az Áru hibáiért fennálló felelősségi jogával, ellenkező esetben joga megszűnik.
    1. rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben Önnel megállapodtunk, és ha ezekről kifejezetten nem állapodtunk meg, akkor azokkal, amelyeket az Áru leírásában közöltünk, vagy amelyek az Áru jellegéből adódóan elvárhatók;
    2. alkalmas az általunk megjelölt célokra, vagy az ilyen típusú Áruk esetében szokásos célokra;
    3. megfelel az egyeztetett minta minőségének vagy kialakításának, ha a minőséget vagy kialakítást a minta szerint határozták meg;
    4. a megfelelő mennyiségben és tömegben van;
    5. megfelel a speciális jogszabályok által vele szemben támasztott követelményeknek;
    6. harmadik személyek jogai nem terhelik.
    1. Amennyiben az Árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy a küldemény egyértelműen túl könnyű, kérjük, ne vegye át az ilyen Árut a fuvarozó cégtől, és erről haladéktalanul értesítsen bennünket a +421 903 978 567, ill. e-mailben a djpmsro@gmail.com címen . Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani a 7.4.1. pont szerint. alatt. Nem vesszük figyelembe az Áru nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott reklamációkat, ideértve az Áru hiányosságából fakadó hibákat is.
    2. Az egyéb hibákért (rejtett hibákért) felelősségi jogát köteles gyakorolni a 7.4.1. alább, indokolatlan késedelem nélkül, miután felfedezte az Áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejárta előtt.
    3. A garancia csak a Termék gyártási hibáira és mechanikai sérülésből eredő hibáira vonatkozik. Nem érvényesítheti a kellékszavatossági jogát különösen az elhasználódásból, mechanikai sérülésekből, az Áru nem megfelelő körülmények közötti használatából stb.
    4. Nem jogosult hibáért felelősséget követelni, ha a hibáról az Áru átvétele előtt tudott, ill figyelmeztettük Önt, vagy ezért megfelelő kedvezményt adtunk a Termék árából.
    1. Abban az esetben, ha a Termék hibás, azaz különösen, ha a Ptk. 7.2. Azonosító adataink között feltüntetett címeinkre küldött e-mailben vagy levélben, vagy személyesen a Hibafelelősségünkre vonatkozó jogait gyakorolhatja (vagyis reklamálhat az áruval kapcsolatban) létesítése. Reklamációhoz használhatja az általunk biztosított formanyomtatvány-mintát is, amely a 1. sz. 1 Feltételek.
    2. Az értesítésben, amellyel reklamációt kér, különösen az Áru hibájának leírását és azonosító adatait adja meg, beleértve azt az e-mail címet, amelyre a reklamáció kezelésével kapcsolatos magyarázatot szeretne kapni. pontban meghatározott, valamint a 7.5 .4. pontban meghatározott kellékszavatossági igények közül melyiket. 7.5.8.-ig jelentkezik.
    3. Reklamáció esetén kérjük, mutassa be az Áru vásárlását igazoló bizonylatot (számlát) annak bizonyítására, hogy a tőlünk vásárolt, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek reklamációját elfogadni.
    4. A reklamációs eljárás megindításának időpontjának a hibás Áru leszállításának napját tekintjük a vonatkozó dokumentumokkal együtt (7.4.3 pont szerint). Abban az esetben, ha az Ön beadványa, amellyel reklamációt nyújt be, hiányos (főleg olvashatatlan, nem egyértelmű, érthetetlen, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), kérjük, hogy a benyújtott igényt írásban egészítse ki, különösen a email. Ebben az esetben a reklamációs eljárás a kiegészített beadvány kézbesítésének napján kezdődik.
    5. Amennyiben a reklamációt nem a 7.4.4. pontja szerinti Meghívásunk kézbesítésétől számított 10 napon belül indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a 7.4.4. cikkében foglaltak alapján az Ön beadványát megalapozatlannak tekintjük.
    1. Az Ön döntése alapján a 40/1964. Ön a módosított Polgári Törvénykönyvet (a továbbiakban: Ptk.) alkalmazza (a 7.5.4-7.5.8 pontokban meghatározottak szerint), a keresetkezelés módját haladéktalanul, bonyolult esetekben legkésőbb 3 munkaidőn belül meghatározzuk. a követelés benyújtásának napjától számítva. Indokolt esetben, különösen, ha az Áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül.
    2. A panaszkezelés módjának meghatározása után a panaszt azonnal kezeljük, indokolt esetben a későbbiekben is tudjuk kezelni; azonban a kereset feldolgozása nem tarthat tovább a követelés benyújtásától számított 30 napnál. A panaszkezelési határidő lejártát követően Önnek jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogosult az Árut új árura cserélni, ha ez lehetséges.
    3. A reklamáció feldolgozásáról legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül írásos dokumentumot kötelesek kiállítani, melynek feldolgozásáról e-mailben tájékoztatjuk. A reklamáció elfogadása esetén a megjavított Terméket elküldjük Önnek, vagy a Terméket új termékre cseréljük, vagy a kifizetett Termék árat visszatérítjük, hacsak másként nem állapodunk meg.
    4. Ha olyan meghibásodásról van szó, amelyet el tudunk hárítani, akkor Önnek joga van a hibát ingyenesen, időben és szakszerűen eltávolíttatni. Az áru hibáját indokolatlan késedelem nélkül eltávolítjuk.
    5. Kérheti a hiba elhárítása helyett a Termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a Termék egy részét érinti, akkor ezen alkatrész cseréjét, abban az esetben, ha ez számunkra nem jelent aránytalan költséget a termék árához képest. a termékre vagy a hiba súlyosságára.
    6. A Termék hibájának elhárítása helyett mindig ki tudjuk cserélni a hibás Terméket egy tökéletesre, ha ez nem okoz Önnek komoly nehézséget.
    7. Ha az Áru olyan hibájáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely akadályozza Önt abban, hogy az Árut hibamentes áruként megfelelően tudja használni, Önnek jogában áll az Árut kicserélni, vagy elállni a Szerződéstől. Ugyanilyen jogokkal rendelkezik, ha a hibák eltávolíthatók, de a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni a Terméket.
    8. Egyéb nem eltávolítható hiba esetén Ön jogosult a termék árából ésszerű kedvezményre.
    9. A reklamációt a kijavított Termék átadásával, a Termék cseréjével, a Termék árának visszaküldésével, a Termék árából megfelelő kedvezmény megfizetésével, a teljesítés (Termék) átvételére vonatkozó írásbeli felszólítással vagy a reklamáció indokolt elutasításával kezeljük.
    1. Előzetes rendelkezés a hibafelelősségről
    2. Garantáljuk, hogy az Áru véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának kockázatának átmenete során a Ptk. 6.7 A feltétel az, hogy az Áruk hibamentesek, különösen, hogy:
    3. A kellékszavatossági jog gyakorlásának feltételei (reklamáció)
    4. Kártérítési felelősség gyakorlása (panasz)
    5. Panaszfeldolgozás
    6. A kellékszavatossági jogok gyakorlására és a termékreklamációra a 619. és azt követő §-ok az irányadók. törvény, a Ptk. A fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról szóló 250/2007. 372/1990 Coll. törvény (továbbiakban Fogyasztóvédelmi törvény), valamint a törvénysértésekről szóló törvény (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi törvény). 102/2014. a távértékesítéssel kötött szerződésen vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződésen alapuló termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény módosításáról (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi törvény a távértékesítésben). ").
    7. Ha egy terméket igényel:

 

  1. a Termék megvásárlásától számított első 12 hónapban csak szakmai elbírálás alapján utasíthatjuk el igényét; a szakértői értékelés eredményétől függetlenül a szakértői értékelés költségeit, illetve a szakértői értékeléshez kapcsolódó egyéb költségeket Öntől nem követeljük. Az igény elutasítását indokoló szakértői értékelés másolatát legkésőbb az igény feldolgozásától számított 14 napon belül átadjuk Önnek;
  2. a vásárlástól számított 12 hónap elteltével, és az ilyen igényt elutasítottuk, a panaszkezelési dokumentumban feltüntetjük, hogy kinek küldheti el az Árut szakértői értékelésre. Amennyiben az Árut szakértői értékelésre egy meghatározott személynek küldi el, úgy a szakértői elbírálás költségeit, valamint a cél érdekében felmerülő minden egyéb kapcsolódó költséget a szakértői értékelés eredményétől függetlenül Mi állunk. Ha szakértői értékeléssel bizonyítja, hogy a mi felelősségünk az Áru hibájáért, újra érvényesítheti a követelést; a szavatossági idő a szakértői értékelés elvégzése során nem jár le. Kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek a panasz újbóli benyújtásától számított 14 napon belül a szakértői értékeléssel kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint az ezzel kapcsolatos, célzottan felmerült költséget. A megújított követelés nem utasítható el.
    1. Ha Ön vállalkozó, köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 3 napon belül bejelenteni és jelezni.
    2. Ha Ön fogyasztó, az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogában áll élni a fogyasztási cikkben előforduló hibákért fennálló felelősségi jogait.
    3. törvény 622. §-ából és 623. §-ából eredő jogairól ezennel megfelelően tájékoztattuk. 40/1964 Coll. Ptk. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt elolvasni az áruval kapcsolatos reklamáció feltételeit.

 

  1. Elállás a szerződéstől
    1. olyan Áru értékesítése, amelynek Ára a pénzpiaci ármozgásoktól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amely a Szerződéstől való elállási idő lejárta során fordulhat elő;
    2. olyan szeszes italok értékesítése, amelyek áráról a Szerződés megkötésekor állapodtak meg, míg szállításuk legkorábban 30 nappal később történhet, és ára a piaci ármozgásoktól függ, amit nem tudunk befolyásolni;
    3. olyan áruk értékesítése, amelyek az Ön speciális igényei szerint készültek, és amelyeket egyedileg az Ön számára készítettek, vagy olyan áruk, amelyeket kifejezetten egy fogyasztónak szántak;
    4. olyan Áruk értékesítése, amelyek gyorsan romlanak vagy romlanak, és olyan Áruk, amelyek a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredtek egy másikkal;
    5. olyan védőcsomagolásba zárt Áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült;
    6. védőcsomagolásban árusított hangfelvétel, képfelvétel, audiovizuális felvétel vagy számítógépes szoftver értékesítése, ha az eredeti csomagolást megsértették;
    7. időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését;
    8. elektronikus tartalom szolgáltatása, ha azt nem fizikai adathordozón, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával adták át a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és tájékoztattuk, hogy Önnek nincs joga elállni a Szerződéstől.
    1. A Szerződéstől való elállás, azaz a közöttünk és Ön között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése annak kezdetétől fogva történhet a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módokon, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel. megállapított.
    2. Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az üzleti tevékenysége körén kívül árut vásárol, jogában áll indoklás nélkül elállni a Szerződéstől az Áru leszállításától számított 14 napon belül, az Átv. törvény 7. §-a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben. Abban az esetben, ha olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru, vagy az Áruk több részének leszállítása, ez az időszak csak az Áru utolsó részének leszállításának napjával kezdődik, és az az eset, hogy olyan Szerződést kötöttünk, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, az első szállítás kézbesítésének napjával kezdődik. A Szerződéstől bármilyen igazolható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben az azonosító adataink között feltüntetett címeinkre). Az elálláshoz felhasználhatja az általunk biztosított nyomtatványmintát is, amely a 1. sz. 2 Feltételek.
    3. Ön azonban fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől olyan esetekben, amikor a Szerződés tárgya:
    4. szerinti elállási határidő. 8.2 A feltétel fennállónak minősül, ha annak során értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.
    5. A Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállás hatályba lépésétől számított 14 napon belül visszautaljuk arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy a Szerződéstől való elállásnál választott számlára. Az összeget azonban nem térítjük vissza, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy bizonyítja, hogy azokat visszaküldték nekünk. Kérjük, hogy az árut tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt juttassa vissza hozzánk.
    6. szerinti Szerződéstől való elállás esetén a Kbt. 8.2 Feltételek Ön köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni Nekünk vagy az általunk az Áru átvételére meghatalmazott személynek, miközben Ön viseli az Áru részünkre való visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha beleegyezünk abba, hogy az Árukat személyesen vagy egy általunk meghatalmazott személyen keresztül vegyük át. A határidő megmarad, ha az Árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. Éppen ellenkezőleg, Önnek jogában áll visszaküldeni a szállítás árát, de csak az általunk az Áruk kiszállítására felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben.
    7. Ön felel a károkért abban az esetben, ha az Áruk megsérülnek abból adódóan, hogy azt a természetükre és tulajdonságaikra tekintettel a kezeléséhez szükségestől eltérő módon kezelték. Ebben az esetben az okozott kárról az áru visszajuttatását követően számlázunk Önnek és a számlázott összeg esedékessége 14 nap.
    8. Jogosultunk elállni a Szerződéstől a készletek kifogyása, az Áru elérhetetlensége, vagy ha a Szerződésben vállalt Áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította a gyártást, vagy olyan súlyos változtatást hajtott végre, amely lehetetlenné tette a teljesítést. a Szerződésből eredő kötelezettségeink teljesítése, vagy vis maior okok miatt, vagy ha minden tőlünk méltányosan megkövetelhető erőfeszítésünket megtesszük, nem áll módunkban az árut a jelen Feltételek által meghatározott határidőn belül Önnek kiszállítani. Ezekben az esetekben kötelesek vagyunk szükségtelen késedelem nélkül tájékoztatni Önt erről a tényről, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszaküldeni Önnek az Áru már kifizetett teljes árát. Az Áruért kifizetett Teljes árat ugyanúgy visszaküldjük Önnek, ahogyan Ön a Teljes árat kifizette, ez azonban nem érinti azt a jogot, hogy más visszatérítési módban állapodjunk meg Önnel, ha nem számítunk fel további díjakat kapcsolat ezzel.
    9. Jogosultunk elállni a Szerződéstől akkor is, ha Ön az Árut átvételi kötelezettségének napjától számított 5 munkanapon belül nem vette át.
  2. Javaslatok, panaszok benyújtása
    1. Fogyasztóként jogosult javaslatait és panaszait írásban benyújtani, e-mailben a djpmsro@gmail.com címre .
    2. A kezdeményezés, panasz elbírálásáról az Ön e-mail címére küldött e-mailben értesítjük.
    3. A felügyeleti hatóság a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI) , a Trencséni Régió SOI Felügyelősége , székhelye: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, tn@soi.sk, tel. nem. 032/640 01 09 .
    4. Ha nem elégedett kérése vagy panasza kezelésével, a https://www.soi.sk/.
  3. A fogyasztókkal fennálló viták alternatív megoldása
    1. Önnek joga van helyreigazítási kérelmével felvenni velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: djpmsro@gmail.com, ha nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, vagy ha úgy gondolja, hogy megsértettük jogait. . Amennyiben kérelmére nemleges választ adunk, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, Önnek jogában áll javaslatot tenni az alternatív vitarendezés kezdeményezésére az alternatív vitarendezési szervezetnél (a továbbiakban: Alany) számú törvényhez. 391/2015. módosított fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről (a továbbiakban: alternatív vitarendezési törvény).
    2. Az alanyok az alternatív vitarendezési törvény 3. §-a szerint hatóságok és felhatalmazott jogi személyek, listájuk a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján jelenik meg. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .
    3. Javaslatot az alternatív vitarendezési törvény 12. §-ában meghatározott módon lehet benyújtani.
    4. Ezen túlmenően Önnek jogában áll peren kívüli vitarendezést kezdeményezni a https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 weboldalon elérhető OVR-platformon keresztül , vagy https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .
  4. Záró rendelkezések
    1. Minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesítünk. E-mail címünk az Azonosító adataink alatt található. A levelezést a Szerződésben, a Felhasználói fiókban megadott e-mail címére, vagy amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk, kézbesítjük.
    2. A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Azonban jogosultak vagyunk a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak azokat a Szerződéseket, amelyek a változás hatálybalépése után jönnek létre. A változásról azonban csak abban az esetben értesítjük, ha Ön létrehozta a felhasználói fiókot (hogy új Áruk rendelése esetén rendelkezzen ezzel az információval, de a változás nem jogosít felmondási jogot, mivel nem rendelkezünk felmondható szerződés), vagy Ön a Szerződés alapján az Árut rendszeresen és ismételten szállítjuk. A változásról legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt tájékoztatást küldünk e-mail címére. Ha a rendszeres és ismételt áruszállításra vonatkozó megkötött szerződés megszűnéséről szóló értesítés elküldését követő 14 napon belül nem kapjuk meg Öntől az új feltételeket, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a következő kézbesítéskor érvényesek. az Árukat a változás hatálybalépését követően. A felmondási idő 2 hónap.
    3. Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért. , és ha ez a feltétel 10 napnál tovább tart, akkor nekünk és Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.
    4. Az Általános Szerződési Feltételek melléklete tartalmazza a reklamációhoz és a szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványmintát.
    5. A szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk nálunk, de az Ön számára nem érhető el. Ön azonban mindig e-mailben kapja meg a jelen Feltételeket és Megrendelés-visszaigazolásokat a Megrendelés összefoglalójával együtt, így a Szerződéshez együttműködésünk nélkül is mindig hozzáférhet. Javasoljuk, hogy mindig őrizze meg a Megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.
    6. Tevékenységünkre nem vonatkoznak a 3. § (2) bekezdése szerinti magatartási kódexek. 1 levél törvény n) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.
    7. Jelen Általános Szerződési Feltételek a webáruház címén történő közzétételük napján lépnek hatályba .

számú melléklet 1 – Igénylőlap

Címzett: DJPM s.r.o.,
bejegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe,
Osztály: S.r.o., Beillesztési szám: 41397/R,
székhely: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza

Igénylési kérelem

Cím, név és vezetéknév:

 

Lakcím:

 

E-mail cím:

 

Megrendelés és számla száma:

 

Rendelés dátuma:

 

Az áru átvételének dátuma:

 

A kifogásolt áruk (név és kód):

 

A termék hibáinak leírása és terjedelme:

 

Az eladó vásárlójaként követelem, hogy panaszomat a következő módon kezeljék:

 

A pénzt bankszámlára (IBAN)/más módon szeretném visszautalni

 

Mellékletek:

Dátum:

Aláírás:

 

 

számú melléklet 2 - Nyomtatvány prr szerződéstől való elállás

Címzett: DJPM s.r.o.,
bejegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe,
Szekció: S.r.o., Beillesztési szám: 41397/R,
székhely: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza

Ezúton kijelentem, hogy az 1. sz. 102/2014. a távértékesítéssel kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény) "), elállok a megállapodástól:

Cím, név és vezetéknév:

 

Cím:

 

E-mail cím:

 

Megrendelés és számla száma:

 

Rendelés dátuma:

 

Az áru átvételének dátuma:

 

Az általam visszaküldött áruk (név és kód):

 

A visszaküldés oka:

 

A kapott pénzeszközök visszaküldésének módja:

 

A pénzt bankszámlára (IBAN)/más módon szeretném visszautalni

 

 

Figyelmeztetés a fogyasztó számára: A 10. § bek. törvény 4. §-a alapján jogosult a fogyasztótól az áru olyan értékcsökkenésének megtérítését követelni, amely az áru olyan kezelésének eredményeként keletkezett, amely meghaladja a szükséges kezelés körét. az áruk jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározására.

Dátum:

Aláírás:

 

 

 

Melléklet:

Panasz űrlap

Szerződéselállási űrlap