Panaszkezelési eljárás

Reklamációs eljárás a fogyasztó számára

Jelen fogyasztói reklamációs eljárás (a továbbiakban: panaszkezelési eljárás) szabályozza a fogyasztók által a Mjartan.sk online áruházon keresztül, cégünktől vásárolt áruk hibáival kapcsolatos reklamáció módját és feltételeit:

DJPM sro

  • Székhely: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza
  • ID: 53 562 534
  • Adószám: 2121426318
  • Cégjegyzék: Okresný súd Trenčín, Rovat: Sro, Betétszám: 41397/R
  • Szállítási cím: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza
  • E-mail: djpmsro@gmail.com (árukkal és szállítmányokkal kapcsolatos panaszok esetén)

 

1. Milyen termékhibákért vagyunk felelősek?

1.1. Eladóként felelősek vagyunk:

  • az áru olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekben megállapodtunk, leírtunk, vagy amelyeket a hirdetés alapján elvárhatott volna;
  • az áruk a megfelelő mennyiségben, méretben vagy tömegben vannak;
  • az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak;
  • az áruk alkalmasak az általunk közölt vagy arra a célra, amelyre általában használják;
  • az áru megfelel a megállapodás szerinti minőségnek vagy a jogszabályok által meghatározott minőségnek;
  • az árunak nincs jogi hibája.

1.2. A színárnyalatok eltérése a valóságban és az elektronikus megjelenítő eszközökön nem tekinthető termékhibának. Ha az áru nem felel meg az elvárásainak, jogában áll az áru átvételétől számított 30 napon belül elállni a szerződéstől.

 

2. Mi a jótállási idő?

2.1. A fel nem használt árukra a jótállási idő 24 hónap. 2.2. Ha az árun feltüntették a minimális minőségmegőrzési időt, a szavatossági idő e dátumig tart. 2.3. Termékcsere vagy javítás esetén a szavatossági idő meghosszabbodik azzal az idővel, ameddig Ön nem tudta használni a terméket.

 

3. Milyen jogai vannak a hibás teljesítéshez?

3.1. A hibás teljesítésből eredő jogait a Ptk. 3.2. Önnek joga van:

  • A hiányzó kiegészítése
  • Kedvezmény a vételárból
  • Áru vagy hibás alkatrész cseréje
  • Áruk javítása
  • Visszatérítés

 

4. Mikor nem gyakorolhatók a hibás teljesítésből eredő jogok?

4.1. Ön nem jogosult a hibás teljesítésre, ha:

  • tudott a hibáról;
  • maga követte el a hibát;
  • a jótállási idő lejárt.

4.2. A garancia nem terjed ki:

  • az áruk normál használatból eredő kopása;
  • a használt cikk elhasználódási fokának megfelelő hibái;
  • alacsonyabb áron értékesített tételek megállapodás szerinti hibával.

 

5. Hogyan kell eljárni a panasszal?

5.1. A hiba felfedezése után azonnal jelentkezzen. 5.2. A panaszokat a központunkban fogadjuk. 5.3. Javasolt reklamációs eljárás:

  • A panaszról előre tájékoztasson bennünket.
  • A reklamált árut a hiba leírásával és megoldási javaslattal juttassa el részünkre.
  • Mutasd be az áru vásárlását igazoló bizonylatot.

5.4. A reklamáció benyújtásának időpontja az, amikor értesítést kaptunk a hiba előfordulásáról.

5.5. A panaszról 3 munkanapon belül döntünk. A panaszt 30 napon belül elbírálják.

5.6. Ha olyan jogot választ, amely nem biztosítható Önnek, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

5.7. Panasz esetén írásos visszaigazolást adunk ki.

5.8. A kereset benyújtásakor Önnek joga van költségtérítésre.

 

Melléklet:

Szerződéstől való elállás nyomtatvány
Panaszűrlap

 

Jelen panaszkezelési szabályzat 2024. szeptember 16-től érvényes és hatályos.